شناسهٔ خبر: 158479 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بودجه سال آینده عملیاتی و اجرایی باشد نه انتظاری

اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: بودجه سال آینده باید عملیاتی و اجرایی باشد نه انتظاری، بدین معنا که فقط انتظار تحقق بودجه برای پروژه‌های مختلف ایجاد نشود و واقعا برای این مهم کسب درآمد کرد.

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره مناسب‌ترین قیمت برای نفت در بودجه سال آینده، اظهار داشت: باید در سال 99 وابستگی به نفت کاهش پیدا کند و هزینه‌ها به درآمد حاصل از فروش نفت وابسته نباشند، آنچه مهم است، این است که منابع بودجه اجرایی سال آینده کشور از درآمدهای غیرنفتی پیش‌بینی و منابع نفتی صرف پروژه‌های نیمه تمام و زیرساخت‌های کشور شود.

نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه هزینه‌ای کشور نباید به هیچ عنوان وابسته به درآمد نفتی باشد، حتی بودجه مورد نیاز برای هدفمندی یارانه‌ها از محل درآمدهای حاصل از فروش نفت نخواهد بود چراکه اگر غیر از این باشد با اهداف بلند کشور مغایرت خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد دولت بودجه عملیاتی و شفاف را به مجلس ارائه کند و برای اولین بار در تاریخ انقلاب بودجه بدون نفت در سال 99 تصویب شود.

عباسی ادامه داد: بودجه سال آینده باید عملیاتی و اجرایی باشد نه انتظاری بدین معنا که فقط انتظار تحقق بودجه برای پروژه‌های مختلف ایجاد نشود و واقعا برای این مهم کسب درآمد و بودجه کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما