شناسهٔ خبر: 158466 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ابطحی:دولت برنامه‌ای برای رونق تولید ندارد

ابطحی/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه دولت برنامه‌ای برای رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی ندارد، گفت: انتقاد این روزهای اصلاح‌طلبان از دولت روحانی صادقانه نیست.

به گزارش «نماینده»، محمدجواد ابطحی، با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه اقتصادی، گفت: دولتمردان به ویژه رئیس‌جمهور معتقد به تفکر اقتصاد نئو-کینزی هستند و مدل اقتصادی آن‌ها حاکمیت سرمایه‌داری است.

وی با بیان اینکه دولت تمرکز اصلی خود را روی واردات گذاشته و تاکنون هیچ برنامه مدونی برای رونق تولید نداشته است، افزود: تفکر دولتمردان و تیم اقتصادی دولت این است که به جای آنکه در جهت رونق تولید حرکت کنیم، بهتر است که کالاهای مورد نیاز کشوررا وارد کنیم.

دولت اراده لازم برای کنترل بازار را ندارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه دولت اراده لازم برای کنترل بازار و بهبود وضعیت اقتصادی را ندارد، تصریح کرد: تا زمانی که تفکر سرمایه‌داری بر دولت حاکم باشد، وضعیت بازار به همین منوال ادامه می‌یابد و مردم هم تحت فشار خواهند بود.

ابطحی با اشاره به انتقاد تند برخی از اصلاح‌طلبان از دولت روحانی به ویژه پس از گرانی بنزین، گفت: اگر جریان اصلاحات در ادعای خود صادق هستند، باید از ۶ سال پیش عملکرد دولت را مورد ارزیابی قرار می‌دادند و در جاهایی که عملکرد دولت ضعیف بود، از آنان انتقاد می‌کردند.

وی با بیان اینکه مردم به خوبی می‌دانند که انتقاد این روزهای اصلاح‌طلبان از دولت روحانی از روی اخلاص و همچنین صادقانه نیست، اظهار داشت: انتقاد اصلاح‌طلبان از دولت صرفا به دلیل نزدیک شدن به انتخابات مجلس است و آنان می‌خواهند با اعلام برائت از دولت، به اهداف انتخاباتی خود برسند.

نظر شما