شناسهٔ خبر: 158465 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

معاون سیاسی فرماندار تهران: ثبت‌نام ۲۲۲ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه تهران

ثبت نام ریاست جمهوری ملکشاهی گفت: طی امروز و دیروز ۲۲۲ نفر در مجموع در وزارت کشور و فرمانداری تهران، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش «نماینده»، نظام ملکشاهی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران صبح امروز (دوشنبه، 11 آذر)، در دومین روز از ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه مشکل خاصی در رابطه با ثبت‌نام داوطلبان نداشتیم.

وی ادامه داد: فقط یک مورد مشکل درخصوص ثبت‌نام برخی داوطلبان داشتیم، برابر آیین‌نامه ثبت‌نام کنندگان باید اصل و کپی مدرک تحصیلی را ارایه دهند که در برخی موارد، داوطلبان اصل مدرک را همراه نداشتند که به همین دلیل در روند ثبت‌نام مشکلاتی ایجاد شد.

معاون سیاسی فرماندار تهران تأکید کرد: ثبت‌نام کنندگان می‌توانند پیش از مراجعه برای ثبت‌نام، تأییدیه مدرک تحصیلی را از مراکز دانشگاه محل تحصیلشان دریافت کنند.

ملکشاهی افزود: مراجعه کنندگان حتماً به اطلاعیه‌های اعلام‌شده از سوی وزارت کشور درباره ثبت‌نام از داوطلبان توجه کنند و 
اصل و کپی مدارک را نیز همراه داشته باشند.

معاون سیاسی فرماندار تهران اضافه کرد: افرادی که مشمول ماده 29 بند الف و بند به قانون انتخابات می‌شوند، باید استعفانامه‌های خود را نیز همراه داشته باشند.

ملکشاهی ابراز کرد: جوانترین متقاضی ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس، در روز گذشته 30ساله و پیرترین فرد نیز 75ساله بوده است.

وی با بیان اینکه "پیش‌بینی ما این است که در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس بیش از سه هزار نفر ثبت‌نام کنند"، اظهار داشت: توصیه می‌کنیم داوطلبان زودتر برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

معاون سیاسی فرماندار تهران زمان استاندارد برای ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس را، 45 دقیقه عنوان کرد و گفت: داوطلبان هر چقدر مدارک خود را زودتر آماده کنند، معطلی در روند ثبت‌نام نخواهند داشت.

ملکشاهی همچنین گفت: 120 کاربر مراحل ثبت‌نام را برای افراد متقاضی انجام می‌دهند که طی روز گذشته و امروز فقط تنها 60 درصد کاربران فعال بودند.

معاون سیاسی فرماندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: طی دیروز و امروز، 222 نفر در مجموع در وزارت کشور و فرمانداری تهران، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر ثبت‌نام کرده‌اند.

نظر شما