شناسهٔ خبر: 158462 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت تسهیل‌گر و حمایت‌کننده از صنایع باشد نه متصدی

علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه دولت باید تسهیل‌گر و حمایت‌کننده از صنایع باشد، نه متصدی گفت: مسئولان به نحوی سیاست‌گذاری‌ کنند که تولید کننده در کشور احساس دلگرمی کند.

به گزارش «نماینده»، احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، درباره لزوم حمایت از تولید کالای ایرانی گفت: بایستی مسئولان به نحوی سیاست‌گذاری‌ها را انجام دهند تا مردم ترجیح‌شان به کالاهای ایرانی باشد.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر تولید کننده در کشور احساس دلگرمی نمی‌کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: باید دولت و مجلس امکاناتی را فراهم کنند تا تولید کننده احساس کند در راه تولید کسب سود می‌کند.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات صورت گرفته سود واحدهای تولید کننده را تامین نمی‌کند. گواه این ادعا در تعطیلی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها مشاهده می‌شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید تسهیلگر و حمایت کننده از صنایع باشد نه متصدی، گفت: باید از صنایع پیشران کشور نظیر صنایع فولاد و خودروسازی حمایت شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: با حمایت از تولید کالاهایی استراتژیک نظیر نورد گرم در کشور، و حمایت دولت از این اقدامات، بهترین اقدامات در حیطه تولید رقم می‌خورد.

نظر شما