شناسهٔ خبر: 158438 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبر نگین

در شأن این نمایندگان مجلس نیست که در رأس امور باشند/ مردم در تصمیمات بالادستی دیده نمی شوند

امام جمعه ملارد(حسینی نوری) امام جمعه شهرستان ملارد با اشاره به صحبت برخی از نمایندگان مجلس که می گویند اکنون مجلس در راس امور نیست؛ گفت: معلوم است که اکنون مجلس با وجود شما در راس امور نیست؛ یک عده که دلالی می کنند از این فرصت استفاده کرده و به مجلس رفته اند.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ملارد با اشاره به مناسبت 10 آذر سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: از شاخصه های مهم مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات بوده و از افتخارات جمهوری اسلامی مشارکت مردم و برگزاری انتخابات در 40 سال گذشته است.

امام جمعه شهرستان ملارد افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش رو است. مجریان و ناظران به ویژه شورای نگهبان باید از الان مراقب باشند. عمل به قانون را حتما توجه کنند. اگر به قانون عمل کنیم در مجلس تراز اسلامی شکل می گیرد.

وی با اشاره به صحبت برخی از نمایندگان مجلس که می گویند که اکنون مجلس در راس امور نیست؛ گفت: معلوم است که اکنون مجلس با وجود شما در راس امور نیست. یک عده که دلالی می کنند از این فرصت استفاده کرده و به مجلس رفته اند. اگر یک نماینده انقلابی، جهادی و مردمی مانند شهید مدرس انتخاب شود این فرموده امام راحل که مجلس در راس امور است؛ صدق خواهد کرد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری بیان کرد: برخی نمایندگان در مجلس به دنبال منافع خودشان هستند و با سوءاستفاده از فرصت ها از برخی وزراء باج گیری می کنند.

امام جمعه شهرستان ملارد با بیان اینکه در شأن این نمایندگان نیست که در رأس امور باشند؛ افزود: لذا مردم عزیز باید نماینده ای انتخاب کنند که در رأس امور باشد و بتواند در این جایگاه قرار بگیرد. خادم مردم، نظام و انقلاب باشد. خودش را وقف مردم و انقلاب کند. امید داریم در دوره ای که در پیش است با انتخاب درست و بهتر، نماینده ای را انتخاب کنید که در شأن ملت ایران اسلامی باشد.

حجت الاسلام حسینی نوری در پایان با انتقاد از نبود ثبات مدیریت در شهرستان ملارد اذعان داشت: شهرستان ملارد از نداشتن ثبات مدیریت آسیب دیده است. برای اینکه در 8 سال گذشته نزدیک به 10 شهردار و 6 فرماندار عوض کرده ایم. در کجای دنیا چنین سوءمدیریتی را سراغ دارید؟ مدیر جدید تا خودش را پیدا کرده و نسبت به شهر شناخت پیدا کند و موثر باشد به جای دیگر منتقل می شود. این آسیبی برای شهرستان است. برای اینکه متاسفانه در تصمیمات بالادستی مردم و منافع شهرستان دیده نمی شوند. فقط منافع افراد دیده می شود و این یک آسیب است.

نظر شما