شناسهٔ خبر: 158405 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برگزاری جلسات فوق‌العاده هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس

شورای نگهبان// سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس از جلسات فوق‌العاده این هیئت خبر داد.

به گزارش «نماینده»، عباسعلی کدخدایی سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری  با اشاره به آخرین اخبار از جلسات این هیئت، گفت:  جلسات هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌طور مکرر برگزار می‌شود و جلسات فوق‌العاده این هیئت نیز از هفته آینده به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیاتی از جلسات فوق‌العاده هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس، اظهار داشت: در این جلسات که قرار است سه روز در هفته برگزار شود، گزارش‌هایی از تخلفات احتمالی داوطلبان انتخابات مجلس که از دفاتر هیئت‌های نظارت بر انتخابات در شهرها، شهرستان‌ها و استان‌های کشور به این هیئت وصول می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جلسات فوق‌العاده این هیئت پس از 16 آذر و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس و تا چند روز پس از پایان انتخابات مجلس به منظور رسیدگی به شکایات و تخلفات احتمالی داوطلبان انتخابات ادامه دارد.

به گزارش «نماینده»، طبق مصوبه شورای نگهبان و بنابر پیشنهاد وزارت کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری در روز جمعه، 2 اسفند برگزار می‌شود.

همچنین، آیت‌الله احمد جنتی، صادقی‌مقدم، سیامک ره‌پیک، عباسعلی کدخدایی، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه‌قضائیه در جلسه‌ای، به‌ عنوان اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شده‌اند.

نظر شما