شناسهٔ خبر: 158380 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قوه قضائیه با مسببان ناامنی‌های اخیر قاطعانه برخورد کند

مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید با مسببان ناامنی‌های اخیر برخورد کند، گفت: مطالبه مردم برقراری عدالت و مبارزه با فساد آن هم شبیه اقدامات اخیر قوه قضائیه است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وعده‌های اخیر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور درباره افشای برخی مسائل گفت: ای کاش رئیس جمهور به جای بگم بگم‌ها در مورد فسادها، اختلاس‌ها و سوءاستفاده‌ها و رانت‌های مختلفی که در طول دولت تدبیر و امید رخ داده است شفاف‌سازی می‌کرد.

وی افزود: ای کاش واقعیت‌های آقایان سیاسی که پشت این فسادها قرار دارند روشن می‌شد و مردم متوجه می‌شدند که چه کسانی با رانت‌خواری به دنبال چپاول بیت‌المال هستند و مسبب فساد و بلاهای اخیر در نظام هستند.

ناصری‌نژاد تصریح کرد: برخی افراد با شعارهای مردم‌پسند رأی آوردند اما به این آرا پشت پا زده و به وعده‌های انتخاباتی خود عمل نکردند و بر همین اساس هم به طرف مقابل‌شان اتهام‌زنی کردند که اگر او انتخاب شود جنگ شده و پیاده‌روها، دیوار کشیده می‌شود.

نماینده شادگان در مجلس تصریح کرد: ایستادگی ملت در برابر استکبار و زورگویان منجر به عدم جنگ شده است نه مذاکرات همراه با لبخند و دست دادن با شیاطین و راه رفتن با آنها.

وی گفت: باج دادن به قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا و اروپا نتوانسته وضعیت اقتصادی کشورمان را اصلاح کند و همین موضوع منجر به سؤال و ابهام بین مردم است.

ناصری‌نژاد گفت: باید حسن روحانی درباره فساد اطرافیانش توضیح داده و ابهامات مردم درباره وزرای فعلی و قبلی و معاونین آنها که پرونده‌های باز دارند توضیح دهد.

نماینده شادگان در مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آقای روحانی در سخنرانی‌های اخیر خود به دنبال سیاه‌نمایی است، ضمن اینکه وی به دنبال فرافکنی از پاسخگویی درباره عملکردش است در حالی که مردم برقراری عدالت و مبارزه با فساد شبیه اقدامات اخیر قوه قضائیه را از مسئولان مطالبه دارند.  

نظر شما