شناسهٔ خبر: 158336 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مردم به عملکرد کاندیداها در انتخابات پیش‌رو رای می‌دهند

عبدالرضا عزیزی// رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس کارآمد و توانمند از طریق نمایندگانی با برنامه‌ها و ایده‌های قابل اجرا تشکیل می‌شود که می‌تواند کشور را در مسیر توسعه و اعتلای هر چه بیشتر قرار دهد.

به گزارش «نماینده» عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره استراتژی و راهبرد رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: ارائه راهکار و ایده در جهت حل مشکلات مختلف مردم یکی از اولویت‌های کاندیداهای انتخابات در دوره یازدهم مجلس است، با توجه به شرایط اقتصادی مردم کاندیداها باید راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم ارائه دهند.

وی با تاکید براینکه مردم به ایده‌ها توجه نمی‌کنند و بلکه به هر شخصی که عملکردش خوب باشد رأی می‌دهند. افزود: در برخی از حوزه‌های انتخابیه عملکرد گروهی کاندیداها و در برخی از حوزه‌ها عملکرد انفرادی کاندیدا ملاک رای‌آوری کاندیدا است. برای مثال در کلان شهرها عملکرد گروهی ارزیابی می‌شود و اگر عملکرد آنها خوب باشد مردم دوباره به همان کاندیداها رأی می‌دهند در شهرستانها مردم معمولا به جناح‌ها توجه نمی‌کنند بلکه عملکرد انفرادی کاندیداها مد نظر است و اگر شخصی خوب عمل کرده باشد مردم دوباره به وی رأی می‌دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بهترین قاضی برای بررسی عملکرد کاندیداها مردم هستند که عملکرد کاندیداها را در طول مدت نمایندگی زیر ذره‌بین دارند و در دوره بعدی متناسب با کارنامه کاری وی به آن فرد رأی می‌دهند.

عزیزی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه مردم عملکرد کاندیداها را مد نظر دارند اما نمایندگان باید در انتخابات پیشروی مجلس ایده‌هایی برای حل مشکلات مردم در همه زمینه‌ها داشته باشند، ادامه داد: مجلس در رأس امور است بنابراین مجلس کارآمد و توانمند از طریق نمایندگانی با برنامه‌ها و ایده‌های قابل اجرا تشکیل می‌شود که می‌تواند کشور را در مسیر توسعه و اعتلای هر چه بیشتر قرار دهد.

نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان اینکه داشتن ایده و برنامه باعث داشتن مجلسی قوی، کارآمد و توانمند برای حل مشکلات کشور می‌شود، تصریح کرد:باید در مسیری قرار گیریم که کاندیداها از لحاظ قانونی ملزم به ارائه و برنامه‌های راهبردی و اجرایی برای حل مشکلات کشور شوند تا مردم نیز با هوشیاری بیشتری کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نظر شما