شناسهٔ خبر: 158331 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل: مردم در نظرسنجی‌ها دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند

حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم در نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند، لذا در اینکه ما مجلس متفاوت‌تر خواهیم داشت تردیدی نیست.

به گزارش «نماینده»،غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در درون با استقامت و در بیرون با مقاومت شناخته می شود.

در این نشست که با حضور مسئولین بانوان دفاتر حزب موتلفه اسلامی در استانهای سراسر کشور برگزار شد، اسدالله بادامچیان دبیرکل، سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی و جمعی از اعضای شورای مرکزی حضور داشتند.

حدادعادل در این نشست با اشاره به اقتدار ملت ایران گفت: انقلاب اسلامی با همه دشواری‌های درونی و بیرونی قوام و تداوم دارد و راه و مسیر خود را به‌راحتی طی می‌کند و آثار اقتدار ملت ایران در داخل و منطقه مشهود است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به شرارت آمریکا در مواجهه با ملت ایران تصریح کرد: تحریم های 40 ساله و چند ساله اخیر علیه هر کشوری بود 6 ماهه سقوط می کرد اما ملت ایران محکم و با اقتدار روی آرمان‌های الهی انقلاب ایستاده‌اند و ما هر چقدر جلوتر می‌رویم دشمنی آمریکا بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به طرح سهمیه‌بندی بنزین و حوادث پیش آمده اظهار داشت: در اینکه اگر دولت هوشمندانه عمل می‌کرد خسارات کمتری وارد می‌شد، حرفی نیست؛ اما دست‌های آشوب و طراحی بیگانه طوری بود که می‌خواستند همان آشوبی که در عراق و لبنان به وجود آوردند در ایران هم تکرار کنند؛ اما با هوشیاری ملت و اقتدار نظام ظرف دو روز توطئه‌های اشرار جمع شد.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: ما به‌زودی یک آزمون نرم سیاسی داریم و آن انتخابات است. انتخابات نوعی قدرت‌نمایی مردم است و هر نتیجه‌ای که گرفته شود در داخل و خارج روی آن تفسیر گذاشته می‌شود. ما در این انتخابات باید در مسیر اقتدار مردم و نظام حرکت کنیم.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر در مورد مقبولیت دولت و مجلس گفت: مردم در نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند؛ لذا در اینکه ما مجلس متفاوت‌تر خواهیم داشت تردیدی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نشست احزاب و گردهمایی و رجال سیاسی و مذهبی جریان اصولگرا اظهار داشت: باتوجه به تجربیات همگرایی اصولگرایان در گذشته، کارهای خوبی برای رسیدن به وحدت انجام شده و ما امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رویکرد جدید جریان اصولگرا در انتخابات آینده را وحدت فراگیر و اعتنا به حضور جوانان و به‌ویژه زنان دانست و تصریح کرد: راهبردها و راهکارهای ائتلاف تعریف شده است و امیدواریم با ساز و کار دقیقی به همگرایی و وحدت برسیم.

وی ادامه داد: مطالعات جامعه شناسی سیاسی ما نشان می‌دهد الگوهایی متفاوتی در برخی حوزه‌های انتخابات در تعیین نامزدها وجود دارد که باید به آن توجه کنیم.

حدادعادل افزود: وحدت شرط لازم پیروزی است اما شرط کافی نیست تجربه سال 94 نشان داد علاوه بر وحدت کارهایی باید انجام دهیم تا به نتیجه برسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث گفتمان اصولگرایی در انتخابات آینده و تهدید و تجهیز عقده مردمی را دو مبحث مهم دانست و گفت: ما باید بتوانیم مردم را پای صندوق رای بیاوریم. در بحث گفتمان مطالعاتی شده که چه شعاری را انتخاب کنیم و چگونه حرف بزنیم و چشم‌اندازی را که می‌خواهیم برای مردم تبدیل کنیم به آنها معرفی کنیم.

نظر شما