شناسهٔ خبر: 158327 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اروپایی‌ها به دنبال فریبکاری و جوسازی علیه ایران هستند

ابطحی/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر اینکه اروپا قصد حل مشکلات برجام را ندارد، گفت: اروپایی‌ها به دنبال فریبکاری و جوسازی علیه ایران هستند.

به گزارش «نماینده» سید محمد جواد ابطحی با اشاره به نشست آتی مقامات آلمان، فرانسه و انگلیس درباره گام چهارم ایران برای کاهش تعهدات برجام، گفت: اروپایی‌ها به هیچ کدام از تعهدات برجامی خود عمل نکردند، با این نشست‌ها هم مشکل برجام حل نخواهد شدکما اینکه اروپا قصد حل این مسئله را ندارد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اروپایی‌ها نه تنها دنبال راه حل مسئله نیستند بلکه می‌خواهند شرایط اقتصادی ایران را به سمتی ببرند که هیچ سرمایه گذاری در کشور ما انجام نشود، بنابراین دولتمردان و نخبگان سیاسی ایران نباید فریب اروپایی‌ها را بخورند زیرا آزموده را آزمودن خطاست.

وی افزود: هیچ اقدام سختگیرانه‌ای هم در این نشست نخواهند کرد، آنها نه تنها در حل مشکل و نه در محکوم کردن ایران گامی را بر نخواهند داشت.  اروپایی‌ها به احتمال بیانیه‌ای صادر می کنند و به تهدید جمهوری اسلامی ایران ادامه می دهند.

ابطحی معتقد است: اروپایی ها کاری به نفع ایران انجام ندادند، آنها به دنبال جوسازی رسانه‌ای علیه ایران هستند و تاکید دارند که فضا را به نوعی نشان  دهند که اقتصاد ایران وابسته به اروپا است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: نشست آتی رسانه‌ای بوده و برای فریب مردم ایران است، دستاوردی هم برای ما نخواهد داشت.

نظر شما