شناسهٔ خبر: 158263 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افزایش قیمت بنزین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالا و خدمات در بازار باشد

حاجی دلیگانی/2 عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، گفت: افزایش قیمت بنزین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالا و خدمات در بازار باشد و دولت باید نظارت و کنترل جدی برای جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت در بازار را داشته باشد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، گفت: نمایندگان همگی پیگیر رفع اشکالات و اصلاح ایرادات در بحث افزایش قیمت بنزین به نفع مردم هستند.

وی  افزود: دولت باید طبق گفته خود هر چه سریعتر منابع حاصل از افزایش قیمت و سهمیه‌بندی سوخت را به حساب مردم واریز کند و نباید شاهد تأخیر و یا بدعهدی دولت در این زمینه باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اگرچه افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین تصمیم شورای اقتصادی سران سه قوه بوده اما مجری طرح، دولت است و دولت باید پاسخگوی ایرادات و اشکالات نحوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین باشد.  

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دولت باید مراقبت و نظارت جدی داشته باشد تا افزایش قیمت سوخت بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالا و خدمات نباشد و این تغییر قیمت بنزین بهانه‌ای برای تلاطم در بازار نشود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در پایان گفت: آقای رئیس جمهور باید توضیحات و پاسخ لازم را درباره نحوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین و ایرادات و اشکالات وارده به این طرح به مردم ارائه کند.

نظر شما