شناسهٔ خبر: 158252 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

عدم ثبات در قانونگذاری از چالش‌های جدی تولید است

غلامرضا کاتب43 نماینده گرمسار در مجلس بابیان اینکه عدم ثبات در قانونگذاری از چالش‌های جدی تولید است، گفت: می‌بایست این موارد شناسایی و رفع شود.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا کاتب ظهر شنبه در پنجاه و یکمین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی و توجه به رویکردهای حمایت از تولید می‌بایست مشکلات از پیش روی تولیدکنندگان برداشته شود، ابراز داشت: عدم ثبات در قانونگذاری از چالش‌های جدی تولید به شمار می‌رود که این مهم می‌طلبد تا موارد موردنیاز احصا و رفع شود.

وی ضمن بیان اینکه قوانین مرتبط با توسعه روستاهای کشور در حال تغییر است و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد، افزود: چنانچه پیشنهادی از سوی اعضای اتاق بازرگانی، مربوط به اصلاح قوانین ارائه شود، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌دانند که به آن رسیدگی کنند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه در سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تمکین به قانون شرط است و همه موظفیم به قانون عمل کنیم، ابراز داشت: قطعا بدون قانون کشور با مشکلات جدی مواجه خواهد شد اما از سوی برخی قوانین دست‌وپاگیر نیز وجود دارند که می‌بایست اصلاح شوند.

کاتب ضمن بیان اینکه به عنوان نماینده مردم قائل به حمایت از تولیدکنندگان هستیم و در این راه تلاش خود را به کارخواهیم بست، تصریح کرد: قوانینی که مانع بر سر راه تولیدکنندگان ایجاد می‌کنند بایست حذف یا اصلاح شوند که انتظار می‌رود موارد این‌چنین حتما عنوان شود تا مورد رسیدگی مجلس قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما