شناسهٔ خبر: 158161 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

اظهارات "نعمتی" درباره کاندیداتوری "لاریجانی"

لاریجانی عضو فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدم حضور لاریجانی در انتخابات مجلس را تأیید نمی‌کند، گفت: حضور لاریجانی در مجلس یازدهم تناقضی با حضورش برای انتخابات ۱۴۰۰ ندارد و تمام صحبت‌ها درباره وی فعلا مورد تأیید نیست.

بهروز نعمتی، با اشاره به مطالب مطرح شده درباره حضور نیافتن علی لاریجانی در انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: «عده‌ای برای اینکه کارهای خود را پوشش دهند، حرف‌های این‌گونه مطرح می‌کنند».

وی افزود: «لاریجانی هیچ‌گاه برای انتخابات رزومه‌ای به مجموعه‌ای از احزاب یا ائتلاف‌ها نداده است و این حرف‌ها صرفاً صحبت رقباست».

عضو فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: «به نظرم چنین تصمیماتی یا باید از سوی شخص علی لاریجانی مطرح شود و یا دفتر وی چنین مطالبی را منتشر کند تا موضوع شایعه نباشد».

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معتقدم لاریجانی هیچ تصمیمی برای نیامدن به انتخابات مجلس ندارد، گفت: «برخی می‌گویند لاریجانی از آمل کاندیدا می‌شود که این را بعید می‌دانم و  حتی کاندیداتوری وی از تهران را هم تأیید نمی‌کنم».

این فرد نزدیک به رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «ادعای حضور نیافتن لاریجانی در انتخابات مجلس چیزی شبیه ادعاهایی است که درباره ایتالیا رفتن من مطرح می‌کنند».

وی درباره احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: «حضور لاریجانی در مجلس یازدهم تناقضی با حضورش برای انتخابات ۱۴۰۰ ندارد».

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: «تا امروز حرفی برای نیامدن در انتخابات مجلس یازدهم از لاریجانی نشنیده‌ام».

نظر شما