شناسهٔ خبر: 158060 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کاندیداهای انتخابات مجلس برای حل مشکلات کشور ایده ارائه دهند

کولیوند رئیس کمیسیون شوراهای مجلس یکی از اولویت‌های کاندیداهای انتخابات در دوره یازدهم مجلس را، ارائه برنامه، ایده راهکارهایی برای حل مشکلات کشور قلمداد کرد.

به گزارش «نماینده» محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، یکی از اولویت‌های کاندیداهای انتخابات در دوره یازدهم مجلس را، ارائه برنامه، ایده  راهکارهایی برای حل مشکلات کشور قلمداد و تأکید کرد: معتقدم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس، کاندیدایی می‌تواند اقبال بیشتری پیدا کند که برای حل مشکلات کشور راهکار و برنامه ارائه دهد.

وی، یکی از وجوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس را با دیگر ادوار، ایده‌محوری کاندیداها عنوان کرد و گفت: امروز کشور در شورایطی قرار دارد که باید برای غلبه بر مشکلات، همه وارد شوند، با حرف و شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: برنامه‌محوری و داشتن ایده‌های کارآمد و قابل دسترس برای کاندیداهای دوره یازدهم مجلس، ضروری است، زیرا این امر موجب می‌شود تا شاهد مجلسی قوی، کارآمد و توانمند برای حل مشکلات کشور باشیم.

کولیوند اضافه کرد: همان‌طور که امام راحل فرموده‌اند، "مجلس در رأس امور است"، بنابراین مجلس کارآمد و توانمند از طریق نمایندگانی با برنامه‌ها و ایده‌های قابل اجرا تشکیل می‌شود که می‌تواند کشور را در مسیر توسعه و اعتلای هر چه بیشتر قرار دهد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: باید در مسیری قرار گیریم که ارائه برنامه و ایده برای کاندیداهای انتخابات مجلس، قانونی شده و کاندیداها از لحاظ قانونی ملزم به ارائه و برنامه‌های راهبردی و اجرایی شوند تا رأی‌دهندگان نیز با هوشیاری بیشتری کاندیدا یا کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نظر شما