شناسهٔ خبر: 158039 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

توضیحات طیبه ماهروزاده درباره سوءبرداشت از سخنانش در شبکه چهار

طیبه ماهروزاده همسر حداد عادل درباره برداشت های نادرستی که از صحبت‌های وی در یکی از شبکه های رسانه ملی صورت گرفته بود توضیحاتی درباره این موضوع داد.

به گزارش «نماینده»، طیبه ماهروزاده همسر غلامعلی حدادعادل، درباره برداشت‌های نادرستی که از صحبت‌های وی در یکی از شبکه‌های رسانه ملی صورت گرفته بود توضیحاتی درباره این موضوع ارائه داده است که بدین شرح است؛

درپی برداشتهای نادرستی که از صحبت های اینجانب دربرنامه زاویه شبکه چهار درشامگاه چهارشنبه هشتم آبان نودوهشت در فضای مجازی منتشرشده بود لازم دانستم توجه کاربران محترم را به نکات زیر جلب کنم:

۱ - تا سیس دبیرستان فرهنگ  بعداز فراغت فریدالدین از دوره دبیرستان صورت گرفته و وی دراین دبیرستان تحصیل نکرده است.
۲-اشاره به تحصیل فرزندم صرفا به منظور بیان وضعیت نامطلوب رشته علوم انسانی درآن زمان بوده واین مطلب با دقت درصحبت اینجانب به روشنی قابل اثبات است.
۳-در برنامه به صراحت گفته شد که مدارس دولتی فرهنگ (که تعداد آنهادرحال حاضر درحدود یکصد مدرسه تخمین زده می شود وباعث توسعه علوم انسانی شده است) هیچ ارتباطی باموسسه غیرانتفاعی فرهنگ ندارند .
۴-ااینجانب همواره یکی از آثار  پربرکت وجود مقام معظم رهبری راهدایت وحمایت ایشان از طرحهای مختلف علمی وفرهنگی می دانم وخداوند راسپاس می گویم که درحوزه علوم انسانی نیز رهنمود ها وهدایت ایشان در تاسیس موسسه فرهنگ (مخصوص علوم انسانی)به احیاء وگسترش علوم انسانی درایران انجامید.

نظر شما