شناسهٔ خبر: 158012 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امروز ایران نقش اول را در تعیین معادلات منطقه ایفا می‌کند

فولادگر/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: امروز ایران اسلامی نقش اول را در تعیین معادلات سیاسی و امنیتی و نظامی منطقه ایفا می‌کند.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ‌ اظهار داشت: امروز آثار راهبرد مقاومت در مقابل راهبرد مذاکره و تصمیم در بخش سیاست خارجی و داخلی و اقتصاد کشور آشکار شده است.

وی افزود: چه کسی می‌تواند منکر این موضوع باشد که اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و نیز امنیت و ثبات کشور در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب بی‌نظیر بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: امروز ایران اسلامی نقش اول را در تعیین معادلات سیاسی، امنیتی و نظامی منطقه ایفا می‌کند و صداقت خود را به اثبات رسانده و جبهه مقاومت نیز بر عدالت و رهبری معظم انقلاب تاکید دارد.

فولادگر افزود: امروز طرح جمهوری اسلامی مبنی بر تامین امنیت منطقه توسط خود کشورهای منطقه، دخالت‌های نظام سلطه گر آمریکا و همدستی همپیمانان آن را به چالش کشیده است و کار به جایی رسیده که برخی از کشورهای منطقه حاضر به تصحیح روش خویش در روابط خود با نظام جمهوری اسلامی شده اند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی مجلس همچنین گفت: در سال رونق تولید اگر چه اقدامات مثبتی در حوزه اجرایی شاهد هستیم و قوه قضاییه نیز تصمیمات راهگشایی در اصلاح روش احضار مدیران بنگاه‌های تولیدی به دادگاه و جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی اتخاذ کرده است اما همچنان تولید کنندگان با چالش‌های زیادی به خصوص در حوزه اقتصادی مواجه می‌شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز در آخرین پایش محیطی مولفه های کسب و کار بی ثباتی قیمت‌ها، تغییر دستور العمل‌ها، تامین مالی و دیوان سالاری اداری از مهمترین موانع تولید هستند.

نظر شما