شناسهٔ خبر: 158005 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: تخلفات شرکت‌های هواپیمایی را بررسی می‌کنیم

هواپیما سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که تخلف تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی در فروش بلیت در ایام اربعین را محرز شده است، گفت: تخلفات شرکت‌های هواپیمایی را هفته آینده بررسی می‌کنیم.

به گزارش «نماینده» صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  از تخلفات برخی شرکت‌های هواپیمایی برای فروش بلیت در ایام اربعین خبر داد و گفت: گزارش‌هایی مبنی بر تخلفات شرکت‌های هواپیمایی در ایام اربعین، اعم از افزایش قیمت بلیت و یا حتی فروش بلیت به چندین نفر به کمیسیون عمران مجلس ارسال شده است.

وی از بررسی تخلفات شرکت‌های هواپیمایی در ایام اربعین در این کمیسیون خبر داد و افزود: قرار است هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، جلسه‌ای با مسئولان سازمان بازرسی، وزارت راه و نمایندگانی از شرکت‌های هواپیمایی متخلف داشته باشیم تا موضوع به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، تخلف تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی در فروش بلیت در ایام اربعین را محرز دانست و اظهار داشت: مجلس قاطعانه با این تخلفات برخورد می‌کند، معتقدم دستگاه‌های نظارتی، به‌خصوص سازمان بازرسی، نظارت‌های بیشتری بر روند فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی داشته باشند.

بدری، افزایش بی‌رویه قیمت در بلیت هواپیما در ایان خاص، از جمله اربعین امام حسین(ع) را موجب هرج و مرج در بازار دانست و تأکید کرد: باید با تصویب و اِعمال قوانین سخت‌گیرانه، فضا برای متخلفان ناامن شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان با تأکید بر اینکه باید بازنگری اساسی در نحوه قیمت‌گذاری بلیت اربعین صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تخلفات و بازار سیاه بلیت سفر زیارتی اربعین باید با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری و نیز نیروی انتظامی نظارت و رسیدگی انجام شود.

نظر شما