شناسهٔ خبر: 157963 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت دارد اشتباهات خود در برجام را در ماجرای FATF هم تکرار می‌کند

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه توقف بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام کار درستی است، گفت: دولت بار دیگر دارد اشتباهات قبلی خود در رابطه با برجام را در مورد FATF هم تکرار می‌کند.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: لوایح مرتبط با FATF  یک نسخه استعماری برای نظام حکومتی ما به شمار می‌رود و چه این لوایح و چه نسخه‌های دیگری که از سوی غربی‌ها و به ویژه آمریکا برای کشور ما ارائه می‌شود نه تنها شفابخش نیست بلکه ساختمان سیستم حکومتی ما را نیز دچار مشکل می‌کند. 

وی با بیان اینکه توقف بررسی لوایح مرتبط با FATF  در مجمع تشخیص مصلحت نظام کار درستی است، افزود: اگر آقایان دولتی‌ها به دنبال این هستند که از دری که از سوی غربی‌ها نسخه شفابخشی برای ایران ارائه شود یک اشتباه بزرگ به شمار می‌رود.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: همه بسته‌های ارائه شده توسط آمریکا و غرب دارای پیوست‌هایی است که این پیوست‌ها پیوست‌های برای ناامنی و استعمارگری است که در قالب بسته‌های حمایتی ارائه می‌شود و ما علاوه بر بسته‌ها باید به پیوست‌های این بسته‌ها توسط غرب نیز توجه داشته باشیم. 

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: دولت بار دیگر دارد اشتباهات قبلی خود در رابطه با برجام را در مورد FATF تکرار می‌کند و باید از این موضع خود عدول کند و اجازه دهند که مردم با نسخه مقاومت و ایستادگی به مسیر خود در مقابل آمریکا ادامه دهند. 

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان با بیان اینکه  تجربه برجام در ماجرای لوایح FATF در حال تکرار شدن است گفت: برجام چیزی برای ما نداشت و فقط نتیجه برجام این بود که ما توانمندی‌های خودمان را به حاشیه راندیم. 

نظر شما