شناسهٔ خبر: 157951 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

خبر خوش "حاجی‌ بابایی"درباره پرداخت عیدی به دانشجو معلمان

حاجی بابایی2 رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: دانشجو معلمان حقوق بگیر هستند و قانون حداقل حقوق برای آنها اجرا می‌شود، پس مشمول دریافت عیدی نیز می‌شوند.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دانشجو معلمان حقوق بگیر هستند و قانون حداقل حقوق برای آنها اجرا می‌شود، گفت:دولت و مجلس با با ارائه اسناد و  ادله پذیرفتند که دانشجو معلمان کارمندانی با احکامی آزمایشی هستند.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات این مورد را مصوب کرده و احکام دانشجو معلمان صادر شده، افزود: پس از صدور احکام دانشجو معلمان صحبت بر سر این موضوع بود که آیا دانشجو معلمان مشمول دریافت عیدی مانند سایر کارمندان دولت می‌شوند یا خیر؟ مسئولان ذیربط عموماً اعتقاد دارند که از آنجا که دانشجو معلمان مشمول حداقل حقوق هستند حقوق بگیران مانند سایر حقوق بگیران باید عیدی دریافت کنند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس تصریح کرد: با توجه به این امر بدیهی، سازمان برنامه‌وبودجه و به ویژه وزارت آموزش و پرورش اعتبار لازم برای پرداخت عیدی دانشجومعلمان را تامین کنند و در این زمینه تخصیص اعتبار مورد نیاز صورت گیرد.

نظر شما