شناسهٔ خبر: 157947 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حضور پرشور مسلمانان در مراسم اربعین نشان‌دهنده شکست توطئه‌ دشمن است

محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:‌ حضور پرشور مسلمانان در مراسم اربعین نشان‌دهنده شکست توطئه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی است.

به گزارش «نماینده» محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری پرشور راهپیمایی اربعین گفت:‌ راهپیمایی اربعین پیام‌رسان وحدت مسلمانان به استکبار جهانی است و این راهپیمایی علاوه بر این نشان‌دهنده وحدت همه آزادگان جهان است.

وی افزود:‌ در راهپیمایی اربعین نه تنها مسلمانان بلکه پیروان سایر ادیان از کشورهای مختلف شرکت می‌کنند و این نشانه اتحاد میان آزادگان و مخالفان ظلم و جور در جهان است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حضور پرشور مردمی در مراسم اربعین نشان‌دهنده شکست توطئه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است و بی‌نتیجه بودن این قبیل اقدامات استکبار را نشان می‌دهد.

سعیدی خاطرنشان کرد:‌ همدلی و همسویی و انسجامی که در راهپیمایی اربعین وجود دارد باید به بخش‌های دیگر نیز تسری پیدا کند و ما شاهد اتحاد و انسجام مسلمانان در همه بخش‌ها از جمله حوزه اقتصادی و وجود منافع مشترک مسلمانان در این حوزه باشیم.

نظر شما