شناسهٔ خبر: 157886 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سئولان به صورت شفاف اعلام کنند اموال خود را از کجا آورده‌اند

حسینی نماینده تفرش در مجلس با بیان اینکه شفاف‌سازی مالی از سوی نمایندگان روشی برای الگوسازی در جامعه است، گفت: مسئولان به صورت شفاف اعلام کنند اموال خود را از کجا آورده‌اند.

به گزارش «نماینده»،محمد حسینی نماینده تفرش در مجلس شورای اسلامی، درباره اعلام لیست اموال و دارایی مدیران و مسئولان، گفت: زمانی که نمایندگان بر اساس رای و نظر مردم به عنوان امین آنها  قرار می‌گیرند باید در رفتارهای خود اعم از مالی و اخلاقی شفافیت داشته باشند.

وی با تاکید براینکه شفاف‌سازی از سوی نمایندگان روشی برای الگوسازی در جامعه است، ادامه داد: هر فردی که در جمهوری اسلامی پستی را عهده‌دار می‌شود، طبق قانون حقوقی بر وی جاری و ساری می‌شود و باید بر اساس همان قوانین کار کند و در خدمت مردم باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: با توجه به فضای که در کشور بر اثر شکاف طبقاتی ایجاد شده و فاصله دهک‌های بالا با دهک‌های پائین افزایش یافته، باید اولین گام را مسئولان بردارند و به صورت شفاف اعلام کنند چه دارند و از کجا آورده‌اند.

نماینده مردم تفرش در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید اعلام کنند اموال خود را از کجا آورده‌اند، اظهار داشت: البته مردم نیز میزان زندگی در خور شان یک مسئول جمهوری اسلامی را می‌دانند و اینگونه نیست که ظن و شک بی‌مورد داشته باشند.

حسینی اضافه کرد: مسئولان باید اموال خود، همسر و فرزندان خود را به صورت شفاف اعلام کنند تا در جامعه اعتمادسازی انجام شود و مانع از سواستفاده‌ها شود.

برچسب‌ها:

نظر شما