شناسهٔ خبر: 157794 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تفکیک وزارت صمت آسیب جدی به تنظیم بازار وارد می‌کند

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی گفت: تفکیک وزات صنعت،معدن،تجارت موجب رخوت و بی تفاوتی در وزارتخانه شده و ادامه چنین روندی بازار داخلی و به ویژه صادرات کشور را با آسیب جدی مواجه می‌کند.

 به گزارش «نماینده» امیر خجسته نماینده مردم همدان،  گفت :تفکیک دو وزارتخانه بازرگانی و صنعت و معدن مشکل مردم را حل نمی کند و نباید ناکارآمدی مدیریتی را با اینگونه اقدامات پنهان کرد.

وی اظهار داشت: هم اکنون خبرها حکایت از این دارد که در وزارت صنعت و معدن و تجارت و سازمان‌های استانی پس از مصوبه اخیر مجلس پیرامون تفکیک دو وزارتخانه، یک رخوت و بی تفاوتی ایجاد شده و ممکن است چنین روندی بازار داخلی و به ویژه صادرات کشور را با آسیب جدی مواجه کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با فساد  افزود : علیرغم هشدارهایی که درباره عواقب چنین تصمیمی داده شد لیکن این تفکیک ممکن است چند ماه طول بکشدبه همین جهت نباید مردم شاهد بلاتکلیفی در این وزارتخانه باشند.

خجسته با انتقاد از چنین تصمیماتی که باعث تحمیل هزینه های جدید بر کشور و مردم می شود، گفت: اجرای این مصوبه و شکل گیری ساختار جدید یک شبه اتفاق نمی افتد و در صورت بی توجهی این موضوع می تواند به مردم لطمه وارد کند. چون مدیران و کارمندان احساس بلاتکلیفی می کنند.

نظر شما