شناسهٔ خبر: 157784 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مسئولان باید برای افزایش اعتماد به بدنه مدیریتی کشور، اموالشان را اعلام کنند

جاسمی نماینده کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم، شفاف‌سازی در آرا و دارایی‌های نمایندگان است گفت: مسئولان باید برای افزایش اعتماد به بدنه مدیریتی کشور، اموالشان را اعلام کنند.

به گزارش «نماینده» سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، درباره عملیاتی شدن سامانه اعلام اموال و دارایی مدیران و مسئولان گفت: هر آنچه که مربط به مردم است نماینده مجلس باید به عنوان زبان آنها فریاد بزند و مطرح کند.  

نماینده کرمانشاه گفت:‌ یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم، شفاف‌سازی در آرا، اموال و دارایی‌های نمایندگان مجلس است.  

جاسمی گفت: هیچ ایرادی ندارد که نماینده مجلس در این سامانه اموال و دارایی خود را اعلام کند لذا باید برای آنها اولویت ویژه قائل شوند، اما باید تلاش کنیم همه مدیران و مسئولین این کار را انجام دهند.  

وی خاطرنشان کرد: ما در گذشته شاهد آن بودیم فردی که میلیاردها تومان ثروت و دارایی داشته است، اما در اظهارنامه خود اعلام کرده که در حسابش فقط ۲ تا ۳ میلیون تومان پول است و عملاً با این کار مردم را به سخره گرفته بود.  

وی گفت: با توجه به اقدامات قاطع و انقلابی آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه، مطمئن هستم که سامانه اعلام اموال و دارایی مسئولان به صورت ویژه پیگیری شده و سرانجام خوبی خواهد داشت.  

وی ادامه داد: مسئولین باید برای افزایش بینش و آگاهی و اعتماد و اطمینان خاطر جامعه به مدیران، اموال و دارایی خود را در این سامانه اعلام کنند.  

وی خاطرنشان کرد: من حاضر هستم لیست اموال و دارایی خود را به قوه قضائیه اعلام کنم.  

نظر شما