شناسهٔ خبر: 157769 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستور کار صحن مجلس| پاسخ رحمانی فضلی به 2 سوال ملی و بررسی لایحه ساماندهی پسماندها

صحن مجلس لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و همچنین سوالات نمایندگان از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور بخشی از دستور کارهای صحن علنی مجلس در هفته آینده است.

به گزارش «نماینده»، دستور کار های هفته آینده مجلس شورای اسلامی که در روزهای یکشنبه و دوشنبه (21 و 22 مهر) در 2 نوبت صبح و عصر در جلسه علنی خواهد داشت منتشر شد.

بر همین اساس، طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش وهمچنین لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی بخشی از این دستور کارهاست.

لایحه نحوه استفاده نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی صندوق مکانیزه فروش و طرح یک فوریتی تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان ناشی از آن که هر دوی این موارد اعاده شده از شورای نگهبان است در دستور کار پارلمان قرار دارد.

لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۶ قانون مبارزه با پولشویی که با درخواست دولت با اولویت در دستور کار قرار گرفته است و همچنین رد طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۲۰۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از دیگر موضوعات در دستور کار نمایندگان است.

سوال همایون یوسفی نماینده اهواز و سمیه محمودی نماینده شهرضا از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور هم در روز دوشنبه ۲۲ مهر مطرح خواهد شد.

انتخاب یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به انتخاب مجمع نمایندگان استان به عنوان ناظر در شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان هم در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

نظر شما