شناسهٔ خبر: 157717 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعتراض رئیس مجلس به غیبت وزرا در نشست غیرعلنی مجلس

لاریجانی نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: طبق برنامه بنا بود تا 5 نفر از وزرا به همراه رئیس سازمان بودجه در نشست غیرعلنی امروز مجلس حاضر شوند که حضور نیافتند و این مسأله اعتراض رئیس مجلس را به همراه داشت.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در جلسه امروز که بنا بود با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای اقتصاد، صنعت، کار،‌ نفت و نیرو برگزار شود مسائل مختلف در حوزه اقتصاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با وجود دعوت به عمل آمده از این 5 وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه هیچ کیک در جلسه غیرعلنی مجلس حضور نیافتند که این مسأله اعتراض رئیس مجلس را به همراه داشت که بنا شد معاونت پارلمانی رئیس جمهور این موضوع را به اطلاع رئیس جمهور برساند.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز مسائل مختلف اقتصادی از جمله بحث یارانه‌ها و همچنین موضوعات مختلف در بودجه از جمله بحث ساختارها و ... مطرح شد و کمیسیون‌های مختلف مجلس و میهمانان از دولت نکات و نقطه‌نظرات خود را در این باره مطرح کردند. 

پژمانفر بدون اشاره به جزئیات بحث خاطرنشان کرد: در جلسه امروز فقط پیشنهادات و نقطه‌نظرات مطرح شد و جمع‌بندی خاصی صورت نگرفت حتی جلسه به گونه‌ای بود که اگر مجلس خود هم این موضوعات را بدون دعوت از میهمانان مورد بررسی قرار می‌دهد امکان طرح و بررسی آنها وجود داشت. 

نظر شما