شناسهٔ خبر: 157650 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اروپا و آمریکا توفیقی برای منزوی کردن ایران نداشته‌اند

مافی نماینده تهران در مجلس گفت: تمام پیش‌بینی‌های اروپا و آمریکا برای منزوی کردن کشورمان توفیقی برایشان نداشته لذا مجبورند در ماجرای آرامکو به تهران اتهام‌زنی کنند.

به گزارش «نماینده»،پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور بیانیه سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی و ربط دادن آن به ایران به دلیل شکست‌هایشان از جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تمام پیش‌بینی‌های اروپا و آمریکا برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران توفیقی برایشان نداشته و مجبورند به تهران اتهام زنی کنند اما نمی‌خواهند بپذیرند یک کشور کوچکی مثل یمن که ستم زیاد و بمباران‌های فراوانی را از عربستان سعودی تحمل کرده است بتواند تاسیسات نفتی مهم عربستان و بزرگترین پالایشگاه دنیا به نام آرامکو را مورد هدف قرار دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اروپایی‌ها برای اینکه نخواهند قدرت یمن و شکست‌شان در برابر جمهوری اسلامی را بپذیرند جمهوری اسلامی را متهم می‌کنند در این زمینه حمله به آرامکو دخالت داشته است.

مافی گفت: یمنی‌ها ارتش زمینی خود را هم به عربستان وارد کردند و این موضوع کاملا مشخص است دست برتر نظامی جنگ عربستان با یمن از آن انصار الله است. 

وی گفت:‌ مردم دنیا عقل دارند و به راحتی تمیز می‌دهند که جمهوری اسلامی ایران نقشی به حمله آرامکو نداشته و مردم یمن با افزایش قدرت نظامی و اقتدارشان معادله منطقه را  به نفع خود تغییر داده و کمی صبر نشان خواهد داد که پیروز این میدان کیست.

انتهای پیام/

نظر شما