شناسهٔ خبر: 157649 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

راه‌اندازی سامانه حقوق مدیران به شائبه‌ها درباره زندگی مسئولان پایان می‌دهد

 حسن لطفی نماینده رزن در مجلس با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سامانه حقوق مدیران به حواشی و شائبه‌ها در جامعه پایان می‌دهد گفت: دولت باید طبق برنامه ششم توسعه هر چه سریعتر این کار را انجام دهد.

به گزارش «نماینده»،حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شفافیت در جامعه را به سمتی هدایت کنیم که مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت، بودجه جاری کل کشور را در اختیار خزانه‌داری کل کشور قرار بدهند و همه احکام پرسنلی افراد هم در این سامانه درج شود.

وی افزود: باید تمامی حقوق‌ها و دستمزدها و پاداش‌ها فقط از این طریق پرداخت شود که این موضوع در برنامه ششم و قانون مدیریت دیده شده است. 

نماینده رزن در مجلس تصریح کرد: با توجه به سیستم الکترونیکی پیشرفته امروز دنیا و اجرای پرداخت یارانه که در یک شب برای 75 میلیون ایرانی پرداخت می‌شود می‌توانیم به راحتی این کار را انجام بدهیم. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی این سیستم راه‌اندازی شود و وزیر یا مسئولی بداند که دریافتی‌اش چقدر است و نمی‌تواند از طریق دیگری به جز این سیستم حقوق دریافت کند اتوماتیک‌وار جلوی همه حواشی گرفته شده و به تمامی شائبه‌ها پایان می‌دهد.

لطفی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به عمر باقیمانده مجلس راه‌اندازی چنین سیستمی امکانپذیر است، گفت: مجلس در قانون مدیریت خدمات کشوری خزانه‌داری کل کشور (وزارت اقتصاد) را مکلف کرد که این سامانه را راه‌اندازی کند و باید در این راستا تلاش کنیم. 

انتهای پیام/ 

نظر شما