شناسهٔ خبر: 157642 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حمایت طیف‌های مختلف مجلس نشان از فراجناحی عمل کردن قوه قضائیه دارد

علی اکبر کریمی نماینده اراک در مجلس گفت: برخورد قوه قضائیه با فساد، حمایت طیف‌های مختلف نمایندگان مجلس را به همراه داشته که نشان می‌دهد که عملکرد این قوه فراجناحی است.

به گزارش «نماینده»،  علی‌اکبر کریمی نماینده مردم  اراک در مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با فساد گفت: آقای رئیسی از زمانی که به عنوان رئیس قوه قضا کار خود را آغاز کرده روند خوب و محکمی را در مبارزه با فساد آغاز کرده است. 

وی افزود: عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با فساد به دور از مسائل سیاسی و جناحی است و این دستگاه بدون توجه به این مسائل با جدیت به کار خود در مبارزه با فساد می‌پردازد.

نماینده اراک در مجلس  اظهار داشت: قوه قضاییه در حکومت اسلامی باید مامن ستم‌دیدگان باشد و از حقوق آنان حمایت کند و به دور از مسائل گروهی و جریانی به کار خود بپردازد. 

کریمی خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت قوه قضاییه حمایت‌های زیادی را در سطح کشور از این قوه داشته‌اند که در جریانات مختلف انی حمایت‌ها مشاهده می‌شود و حتی نمایندگان مجلس نیز از هر طیف و جریان سیاسی از این عملکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد حمایت می‌کند و این خود نشان می‌دهد که عملکرد قوه قضاییه به دور از مسائل سیاسی، جناحی و جریانی است. 

نماینده اراک در مجلس در پایان گفت: کسانی که اقدامات قوه قضاییه را سیاسی و جناحی می‌نامند همان کسانی‌ هستند که تا پیش از این برای خود و اطرافیانشان خط قرمز تعیین کرده بودند و اجازه نمی‌دادند کسی به پرونده‌های آنها رسیدگی کند و حال این روند رسیدگی و برخورد با فساد توسط قوه قضاییه برخلاف میل و خواسته آنان است. 

نظر شما