شناسهٔ خبر: 157632 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آغاز فعالیت تورهای تهران گردی از هفته آینده/ «بهاران» بدون مجوز واگذار نمی‌شود

حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از آغاز فعالیت تورهای تهران گردی از هفته آینده خبر داد و گفت: رایگان شدن موزه‌ها در روز تهران منوط به تصمیم شورای شهر است.

به گزارش «نماینده»،  محمد جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، در باره واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی توسط شهرداری اظهار داشت: شهرداری حتما باید لایحه‌ای در این زمینه به شورای شهر بیاورد، در غیر این صورت اجازه ندارد هیچ مرکزی را به بهزیستی واگذار کند.

وی افزود: پس از اینکه شهرداری لایحه خود را به شورای شهر ارسال کرد، نظر موافقان و مخالفان مطرح و اگر تصمیم بر آن شد که واگذاری آنجا شود، آن موقع تصمیم قطعی گرفته خواهد شد.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه به هفته تهران در 14 مهر اشاره کرد و گفت: هر چند که مصوبه‌ای برای رایگان بودن موزه‌ها در این روز برای شهروندان نداشته‌ایم، ولی برنامه‌های جامعی در این راستا اجرایی خواهد شد.

وی افزود: روز تهران 14 مهر در نظر گرفته شده که طی یک هفته پس از آن شهرداری برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است و اقدامات در جهت معرفی جایگاه‌های فرهنگی و تاریخی تهران به شهروندان است تا هر چه بیشتر و بهتر با آثار تاریخی شهر خود آشنا شوند.

حق‌شناس از برنامه های تهرانگردی در این ایام خبر داد و گفت: برنامه‌های زیادی برای رده‌های سنی مختلف به مناسبت هفته تهران اجرایی می‌شود.

نظر شما