شناسهٔ خبر: 157621 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل مقتدرانه بود

ابوترابی یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: لحن مقتدرانه که در نطق رئیس جمهور بود مبتنی بر اقتدار و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری بود که به خوبی مواضع جمهوری اسلامی را در سازمان ملل بیان کردند.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی  در خصوص سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در سازمان ملل را باید در دو بخش تقسیم کنیم. اول لحن مقتدرانه که در نطقشان بود و مبتنی بر اقتدار و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری بود که به خوبی مواضع جمهوری اسلامی را بیان کردند و باید از ایشان در این مورد تشکر کرد.

وی افزود: اما بخش دوم حضور ایشان خلاصه می‌شد به دیدار با روسای جمهور انگلستان و فرانسه که متأسفانه زبان بدن ایشان در این دیدارها و به خصوص در دیدار با جانسون مناسب نبود.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: موضع‌گیری‌های گستاخانه جانسون جالب نبود و رئیس جمهور نباید اینگونه با او دیدار می‌کرد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: طرح صلح هرمز که حسن روحانی در نطق خود بیان کرد اصولی بود و نشان داد جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح در منطقه است و با هیچ کشوری به خصوص همسایگان خود جنگ ندارد.

نظر شما