شناسهٔ خبر: 157613 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مقابله قوه قضائیه با فسادِ درونش بسیار قابل تحسین است/ انگ سیاسی به دستگاه قضا نمی‌چسبد

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه مقابله قوه قضائیه با فسادِ درونش بسیار قابل تحسین است، گفت: انگ سیاسی زدن به اقدامات قوه قضائیه در برخورد با فساد بدترین نوع مواجهه با این اقدامات است.

به گزارش «نماینده» محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از عملکرد قوه قضائیه گفت: این نحوه برخورد که عملکرد قوه قضائیه دارای رنگ و بوی سیاسی دانسته شود و به آن انگ سیاسی و جناحی بزنند، بدترین نحوه مواجهه با فردی است که دارد کار می‌کند و اتفاقا کارش را هم به درستی انجام می‌دهد.

وی افزود: همه ما یکسری نظرات سیاسی داریم، یکی می‌تواند اصلاح‌طلب باشد و یکی اصولگرا. یکی اصلاح‌طلب است و بعد اصولگرا می‌شود و یا بالعکس، اما نمی‌تواند عملکرد افراد را با این گونه اظهارات که سیاسی است و جناحی، زیر سوال برد.

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: ملاک و معیار ارزیابی عملکرد افراد است. به نظر من عملکرد قوه قضائیه در جهت ستیز و مبارزه با فساد است و این گونه نیست که بخواهد جناح خاصی را عزل کند و آقایانی هم که مدعی هستند از این نوع برخورد ناراحتند، مرتکب خلاف نشوند و اگر این آقایان خلاف نکنند، آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه هم نمی‌تواند به آنها کاری داشته باشد، اما وقتی فردی مرتکب تخلف می‌شود طبیعی است که پای قاضی و دادگاه به میان می‌آید.

دامادی خاطرنشان کرد: من دست هر کسی را که با فساد مخصوصا فساد اقتصادی مبارزه می‌کند و جلوی کسانی که از موقعیت‌شان به نفع جیب شخصی‌شان سو استفاده می‌کنند، می‌ایستد، می‌بوسم و از آقای رئیسی به خاطر مبارزه با فساد به طور ویژه تشکر می‌کنم.

نظر شما