شناسهٔ خبر: 157590 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جوابیه روابط عمومی دفتر نماینده خوی و چایپاره درباره یک سرقت

دفتر نماینده خوی و چایپاره درباره سرقت از منزل مسکونی این نماینده بیانیه ای منتشر کرده است.

به گزارش «نماینده»،  یک کانال تلگرامی محلی استان آذربایجان با نام «آخرین خبر آذربایجان»،  جوابیه ای از سوی دفتر نماینده خوی و چایپاره را درباره خبر سرقت از منزل مسکونی این نماینده منتشر کرده است که متن کامل آن در ادامه می‌آید:

عصر روز جمعه مورخه پنجم مهرماه، خانواده محترم نماینده مردم خوی و چایپاره هنگام بازگشت به منزل اجاره ای خویش، از آشفتگی و ریخت و پاش های لوازم خانه، متوجه سرقت از منزل شده و بلافاصله به پلیس آگاهی اطلاع رسانی کرده و در ادامه بررسی ها معلوم می شود، تعدادی اسناد و مدارک به همراه مقداری طلاجات شخصی به سرقت رفته است.

هر روز شاهد چندین سرقت از منازل مختلف در تهران و سایر شهرهای کشور هستیم و این سرقت هم موضوعی چندان پیچیده و مهمی نبود، اما زمانی اهمیت پیدا کرد که برخی شایعات، به دروغ در فضای مجازی منتشر و بدین ترتیب، شائبه هدفمند بودن این سرقت بیشتر شد!

هر چند بررسی رد پای مخالفان سیاسی نماینده خوی و چایپاره در این سرقت دور از ذهن پلیس نیست، اما نکات زیر هم قابل تامل هستند:

خبر این سرقت، بلافاصله با دروغ های شاخدار، همچون «سرقت ۴۰۰ میلیون تومان به همراه ۲۵۰ هزار یورو پول نقد» با حجم انبوهی در رسانه های خبری منتشر شد و به دنبال آن، ذائقه برخی از ستون نویسان بی خبر از اصل موضوع هم به جوش آمده و به قلم فرسایی علیه نماینده محترم مردم روی آوردند! که امیدواریم در تحقیقات بعدی معلوم شود، این دروغ ها، از کجا نشات گرفته و ساخته و پرداخته چه کسی یا کسانی بوده و با چه اهدافی منتشر شدند.
در برخی از خبرها، نویسندگان محترم بدون پرس و جو و پی بردن به صحت و سقم موارد اشاره شده، ناجوانمردانه به تخریب یک نماینده مجلس و مهم تر از آن، یک انسان و برادر دینی خود روی آورده و با به کار بردن الفاظ و عبارت ها و جملات سخیف و ناصحیح، ناخواسته کل قوه مقننه و حتی جمهوری اسلامی را زیر سوال بردند که شاید با بررسی های بیشتر، رد پای پول های کثیف هم در جریان این قضایا نمایان شود!
همچنانچه در طول این سه سال، بارها و بارها انواع افتراها و اتهامات مالی علیه این نماینده پاکدست را شاهد بودیم تا شاید به گمان خود، اندکی مانع حرکت شتابان توسعه و پیشرفت منطقه شوند.
با اندکی دقت معلوم می شود که این از خدا بی خبران قصد دارند از این سرقت به عنوان فرصتی برای رقابت های انتخاباتی استفاده کنند تا بتوانند با آلوده کردن فضا و اتهام زدن به این خاندان، روی افکار عمومی تاثیر بگذارند، غافل از اینکه مردم ما بصیرتر و فهیم تر از آنند که نتوانند دروغگویان و فرافکنان را از خادمان صدیق خود تشخیص دهند!

با این سرقت و حواشی به وجود آمده، مظلومیت سیّد ما، بیش از پیش بر همگان عیان شد و همین امر، مسئولیت تک تک ماها را در دفاع از حق و حقوق خود سنگین تر کرد.

پرونده در حال تکمیل بوده و فعلاً تحت بررسی است؛ ان شاء الله بعد از به نتیجه رسیدن، جزئیات و صورتجلسات این سرقت به همراه نتایج آن به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید تا رسوا شود، هر آن که در او غش باشد!

و نهایتا اینکه در این قضیه، حق پیگیری قضایی از خبرگزاری ها، مدیران کانال های خبری و افراد منتشر کننده این دروغ ها و شایعات برای نماینده مردم خوی و چایپاره محفوظ بوده، چرا که آبروی یک فرد و جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و همچنین عزت و سربلندی مردم مومن و شهیدپرور شهرستان های خوی و چایپاره در میان بوده و قطعاً پس از جمع آوری اسناد و مدارک مربوطه، شکایت های لازم به مراجع ذیصلاح ارائه خواهد شد.

با احترام ـ روابط عمومی دفتر نماینده خوی و چایپاره

نظر شما