شناسهٔ خبر: 157588 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«کبیری» سؤالات خبرنگاران درباره حواشی سرقت منزلش را بی‌پاسخ گذاشت

کبیری نماینده مردم خوی در مجلس سؤالات خبرنگاران در خصوص سرقت منزل وی را بی‌پاسخ گذاشت.

به گزارش «نماینده»،  سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس برای دقایقی در جایگاه خبرنگاران حاضر شد.

در این میان جمعی از خبرنگاران رسانه‌های رسمی با حضور نزد وی خواستار توضیحاتی درباره حواشی منتشر شده در رسانه‌ها  درباره سرقت 400 میلیون تومان وجه نقد و 250 هزار یورو از منزل وی، از پاسخ به خبرنگاران خودداری کرد.

در این میان خبرنگاران سؤال کردن که منشا این پول‌ها چیست که در این خصوص شفاف سازی کنید که وی از پاسخ به این سؤالات ممانعت کرد.

پس از سؤالات مکرر خبرنگاران وی گفت: بنده در این خصوص بیانیه (+) صادر کرده‌ام به همان رجوع کنید.

یکی از خبرنگاران در این میان گفت که ممکن است پاسخ سؤال ما در این بیانیه موجود نباشد که وی گفت در این رابطه صحبتی ندارم.

نهایتا خبرنگاران با اعتراض پی در پی از کبیری خواستار توضیح و شفاف سازی شدند اما این نماینده از پاسخ درباره اخبار منتسب به وی خودداری کرد که خبرنگاران نهایتا خطاب به وی گفتند پس شما نسبت به سؤالات ما اظهار نظر نکردید که وی گفت همین را بزنید.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه منشا اموال ذکر شده و طلاهایی که خودتان گفتید به سرقت رفته است، کجاست و اینکه گفته می‌شود شما در پی برخی مراودات مالی به این اموال دست یافته‌اید نیز سکوت کرد که در این میان مشاور کبیری با زمرمه در گوش این نماینده به او توصیه کرد که سکوت کند.

وی نهایتا سؤال خبرنگاران رسانه‌های مختلف کشور را در صورت سرقت منزل وی بی‌پاسخ گذاشت.

برچسب‌ها:

نظر شما