شناسهٔ خبر: 157580 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعلام آمادگی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برای بازنگری و اصلاح قوانین

فراکسیون نمایندگان ولایی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به رهبر معظم انقلاب آمادگی این فراکسیون را برای بازنگری و اصلاح قوانین موجود براساس نقشه راه را اعلام کرد.

به گزارش «نماینده»،  حمیدرضا حاجی بابایی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب آمادگی این فراکسیون را برای بازنگری و اصلاح قوانین موجود براساس نقشه راه را اعلام کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

رهبر معظم انقلاب اسلامی 
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی

سلام علیکم؛

 ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری کشور؛ از سوی حضرتعالی نسخه شفابخشی بود که با آسیب شناسی دقیق و کامل وکاربردی، مسائل و مشکلات قانونگذاری انجام پذیرفت.

بدون شک اجرای سیاست‌های ابلاغی، گره‌های موجود در نظام قانونگذاری را گشوده و نظارت براجرای آن را تسهیل و مجلس را در ایفای نقش ریل‌گذار و هدایت کننده دولت، یاری خواهد نمود.

باتشکر از عنایات والطاف معظم له به نهاد قانونگذاری کشور که موجب دلگرمی و ثبات قدم در خدمت صادقانه به مردم عزیزوپرافتخارمان خواهد گردید.

 فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با درنظر گرفتن سیاست های کلی قانونگذاری کشور  آمادگی کامل خودرابرای تدوین وتصویب  قوانین پیش رو، و بازنگری و اصلاح قوانین موجود براساس این نقشه راه، اعلام می‌نماید
توفیق روز افزون برای رهبر عزیزو سرفراز مان از خداوند بزرگ مسالت داریم.

ومن الله التوفیق وعلیه التکلان

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی

حمیدرضا حاجی بابایی

نظر شما