شناسهٔ خبر: 157575 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شفافیت از فساد جلوگیری می‌کند/ مردم نامحرم نیستند

حسن خانی نماینده مردم فردوس در مجلس با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی اموال مسئولان در کشور، گفت: مردم نامحرم نیستند و باید از موضوعات مطلع شوند.

به گزارش «نماینده»،  محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در بازه زمانی کمی سامانه ویژه‌ای در قوه قضائیه برای اعلام اموال مدیران راه‌اندازی شده و آئین‌نامه آن هم به قوای سه‌گانه ابلاغ شده است، گفت: قرار است همه مسئولین (حدود 25 رده مدیریتی) تمام اموال و دارایی خود، بستگان و اقوام درجه یک را در این سامانه ثبت و ضبط کنند.

وی همچنین گفت: علاوه بر نمایندگی مجلس کار طبابت (چشم‌پزشکی) هم می‌کنم و محل طبابتم در بلوار آفریقا است.

وی افزود: محل سکونتم در ولنجک است اما مسکنم در این منطقه یک مسکن اجاره‌ای است که از قبل از دوره نمایندگی‌ام آن را اجاره کرده بودم.

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مجلس حدود 8 میلیون ماهیانه حقوق دریافت می‌کنم و اعتباری که برای دفاتر ماهیانه به من پرداخت می‌شود بین 16 تا 18 میلیون تومان است.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: من چهار حوزه انتخابیه دارم  (طبس، بشرویه، ساریان و فردوس) که در هر یک از این شهرها یک دفتر و دو کارمند دارم که هزینه‌های همه اینها از این 16 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما