شناسهٔ خبر: 157503 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تئوری‌پردازان سازش به دنبال احیای جسد مرده آن هستند

قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تئوری‌پردازان سازش به دنبال منافع ملت و جمهوری اسلامی نیستند بلکه به دنبال احیای جسد مرده سازش و مذاکره هستند.

به گزارش «نماینده»، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، با بیان اینکه خط سازش در کشور شکست سختی خورده است گفت: پیروزی ایران در ماجرای نفتکش‌ها و شکست انگلستان در این منازعه و همچنین انهدام پهپاد آمریکایی آخرین میخ‌ها را بر تابوت استراتژی سازش زد.

وی افزود: با اتخاذ استراتژی مقاومت فعال در برابر استکبار و پیروزی این استراتژی بار دیگر برای ملت ایران و ملت های منطقه ثابت شد که تئوری سازش، تئوری غرب‌گرا و شکست خورده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: سازشکاران در مقاطع مختلف تاریخ جمهوری اسلامی تلاش داشتند تا تحت عناوین مانند گفتگوی تمدن ها و... و. مذاکره با آمریکا را در دستور کار قرار دهند تا بالاخره در قالب برجام با آمریکا مذاکره کردند اما شکست سختی را متحمل شدند.

قاضی زاده هاشمی گفت: حامیان تئوری سازش در حال برنامه ریزی برای اقداماتی جهت احیای جسد مذاکره و سازش هستند و به همین جهت از سوی برخی عناصر آنها اظهاراتی مطرح شد مبنی بر این که آماده مذاکره با هر کسی در راستای تامین منافع جمهوری اسلامی ایران هستیم.  

وی تصریح کرد: در واقع تئوری پردازان سازش به دنبال منافع ملت و جمهوری اسلامی نیستند بلکه به دنبال احیای جهت جسدمرده سازش و مذاکره هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور دلاور مردان ایران در عرصه نفتکش انگلیسی ضربه محکمی به سد پوشالی هیمنه استکبار زده شد.

نظر شما