شناسهٔ خبر: 157500 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو هیات رئیسه مجلس:‌ با رونق تولید باید جلوی نفوذ دشمن در اقتصاد را گرفت

اکبر رنجبرزاده اکبر رنجبرزاده گفت:‌راه نفوذ دشمن در عرصه جنگ اقتصادی است و راه مقابله با آن ایجاد رونق در تولید و توسعه صادرات است که باید به طور جدی به آن ورود پیدا کنیم.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: اقتدار امروز کشور ما نتیجه اقدامات جهادی و حرکت‌های انقلابی است و تصمیمات عزتمندانه‌ای است که در کنار رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و توانمندی‌های علمی، نظامی و ... اتخاذ شده است که این روند باید در همه بخش‌ها جاری و ساری باشد.

وی افزود: راه پیشرفت و توسعه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها حرکت جهادی است و ما باید با الگوبرداری از توانمندی‌های نظامی و مقاومتی که در رابطه با جنگ‌های نظامی و اقدامات منطقه‌ای داشته‌ایم در همه عرصه‌ها از جمله جنگ اقتصادی که بر ما تحمیل شده است به صورت جهادی عمل کرده و شاهد توفیقات در این عرصه نیز باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مدیران کشور نیز باید به صورت جهادی اقدامات مؤثر و مناسبی را برای تقویت پایه‌های اقتصادی کشور بردارند چرا که اقتصاد عرصه‌ای است که دشمن فکر می‌کند می‌تواند نفوذ کند و به کشور ما آسیب بزند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: راه نفوذ دشمن در عرصه جنگ اقتصادی است و راه مقابله با آن ایجاد رونق در تولید و توسعه صادرات است که باید به طور جدی به آن ورود پیدا کنیم. 

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت:‌ پیشرفت‌های نظامی می‌تواند الگوی خوبی برای بخش اقتصاد باشد و  با حرکت‌های جهادی در این عرصه نیز ما می‌توانیم پیشرفت‌های باورنکردنی دست پیدا کنیم.

نظر شما