شناسهٔ خبر: 157422 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم باید از عملکرد نمایندگانشان در مجلس مطلع باشند

عباسی 2 سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت: مردم باید بدانند عملکرد نمایندگانشان در مجلس به چه شکلی است و در جریان حضور و غیاب و نحوه عملکرد نمایندگان قرار گیرند.

به گزارش «نماینده»،اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: با شفافیت آرای نمایندگان در چارچوب قانون موافقم و باید این کار دستورالعمل لازم خود را داشته باشند و آئین‌نامه داخلی مجلس باید برای اجرای این امر اصلاح شود و بر اساس آنچه در قانون اساسی پیش‌بینی شده باید شفافیت وجود داشته باشد و مردم باید بدانند نمایندگانشان در مجلس چه کار می‌کنند.

وی افزود:‌ مردم باید بدانند عملکرد نمایندگانشان در مجلس به چه شکلی است و در جریان حضور و غیاب و نحوه عملکرد نمایندگان قرار گیرند.

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس اظهار داشت:  طرح شفافیت در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و امیدواریم شفافیت در مجلس وجود داشته باشد و مردم ما عملکرد نمایندگانشان را زیر نظر داشته باشند. 

عباسی خاطرنشان کرد: مشکلی از بابت اینکه  مردم در جریان مذاکرات مجلس باشند، نداریم اما در قالب طرح این پیشنهاد مطرح شده که شفافیت در آرا وجود داشته باشد که این موضوع در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظر شما