شناسهٔ خبر: 157407 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستورکار کمیسیون‌های مجلس| بررسی طرح‌های ضدآمریکایی در کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت

مجلس در دستور کار هفته آینده کمیسیون‌های مجلس علاوه بر حضور فرمانده ناجا در کمیسیون امنیت ملی و بررسی طرح‌های ضدآمریکایی در کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت، پاسخگویی وزرای علوم، آموزش و پرورش، صمت، نیرو، راه و نفت جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان هم قرار دارد.

به گزارش «نماینده»  ،  دستورکار جلسه هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از شنبه لغایت چهارشنبه 30شهریور الی 3 مهر منتشر شد.

برهمین اساس، یکشنبه 31شهریور غلامی وزیر علوم جهت تشریح وضعیت دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات عالی به کمیسیون آموزش آمده و حاجی‌میرزایی هم برنامه‌های سال تحصیلی جدید مدارس و وضعیت نیروی انسانی را در وزارت آموزش و پرورش تبیین خواهد کرد.

سه‌شنبه هفته آینده هم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی به منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان‌های خود به کمیسیون اجتماعی می‌روند.

گزارش نهایی هیأت تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هم در روز یکشنبه در کمیسیون اقتصادی به رأی گذاشته می‌شود. همچنین روز سه‌شنبه هم قرار است رضا رحمانی به سؤالات 9 نماینده پاسخ دهد.

کمیسیون امنیت هم در روز سه‌شنبه میزبان سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی است. ضمن اینکه طرح‌های ضد آمریکایی هم در کارگروه روابط خارجی این کمیسیون بررسی خواهد شد.

زنگنه وزیر نفت هم میهمان روز سه‌شنبه کمیسیون انرژی بوده و به سؤالات 3 نماینده پاسخ خواهد داد.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی هم در روز یکشنبه میهمان کمیسیون عمران بوده و به سؤالات 8 نماینده پاسخ می‌دهد همچنین در روز سه‌شنبه اردکانیان وزیر نیرو هم جهت پاسخگویی به 6 نماینده در این کمیسیون حاضر خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات دیگر دستور کارهای کمیسیون‌های تخصصی مجلس اینجا     را مشاهده کنید.

نظر شما