شناسهٔ خبر: 157190 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

ذوالقدر در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سابقه طولانی در این عرصه دارد

فاطمه ذوالقدر ذوالقدر گفت: حاجی میرزایی سابقه طولانی در آموزش کشور دارد و از نیروهای توانمند است اما در عین حال قدرت طلب و جاه طلب نیست.

به گزارش «نماینده»، سید فاطمه ذوالقدر نماینده تهران، ری و شمیرانات، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: حاجی میرزایی سابقه طولانی در آموزش کشور دارد و از نیروهای توانمند است اما در عین حال قدرت طلب و جاه طلب  نیست.

وی گفت: توسعه فعالیت های آموزشی و پرورشی، بازمهندسی نظام اداری و ارتقای سلامت، بهداشت و ایمنی دانش آموزان از برنامه ای اصلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه ما انتظار داشتیم که رئیس جمهور برای این وزارتخانه  کاندیدای خانم به مجلس معرفی می کرد، گفت: با وجود آنکه این انتظار ما محقق نشده است، از حاجی میرزایی می خواهیم که در صورت کسب رای از مجلس، از ظرفیت زنان در معاونت های وزارت آموزش و پرورش استفاده کند. با توجه به اینکه ۶۰ درصد از کارکنان آموزش و پرورش زنان است.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت آموزشی هم یکی دیگر از برنامه های حاجی میرزایی است، گفت:  توجه به دانش آموزان بازنده مانده از تحصیل، تعیین تکلیف حق التدریسی ها و اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان از برنامه های  اصلی وزیر پیشنهای آموزش و پرورش است. و این موارد را  پیگیری خواهد کرد.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: معلم با هر عنوانی باید آرامش، رضایت و امنیت شغلی داشته باشد تا به درستی بتواند تعلیم و تربیت دانش آموزان را انجام دهد.

نماینده تهران در پایان گفت:  امیدوارم نمایندگان مجلس به آقای حاجی میرزایی اعتماد کرده و رای خوبی به ایشان بدهند

نظر شما