شناسهٔ خبر: 157159 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تذکر یک نماینده به رئیس جمهور: به وعده‌های دروغین دشمن دل نبندید

ساداتی نژاد/2 نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: اکنون که مقاومت در کشور مقابل غرب نتیجه داده، مواظب کید، حیله و فریب آمریکا باشید و به وعده‌های دروغین دشمن دل نبندید.

به گزارش «نماینده»،  سیدجواد ساداتی نژادنماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان، ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به مفاسد اقتصادی، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: اکنون که مقاومت در کشور مقابل غرب نتیجه داده، مواظب کید، حیله و فریب آمریکا باشید و به وعده‌های دروغین دشمن دل نبندید.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد و افزود: چرا قانون رعایت نمی‌شود.

وی به وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد ورود لنت ترمز تذکر داد و گفت: این موضوع باعث تعطیلی کارخانجات تولید لنت در کشور شده و نیاز است رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم به سرپرست آموزش و پرورش در مورد معلمان خرید خدمت تذکر داد و یادآور شد: مشکلات این افراد هنوز بر روی زمین مانده و هنوز بخشی از آنها مقابل مجلس حضور دارند، نیاز است با توجه به کمبود معلم ساماندهی معلمان خرید خدمت در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما