شناسهٔ خبر: 157113 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه کمیسیون آموزش به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درباره پرونده تحصیلی حسین فریدون

حسین فریدون عضو کمیسیون آموزش مجلس از ارسال نامه این کمیسیون درباره مدرک تحصیلی «حسین فریدون» برادر رئیس رئیس جمهور به سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش مجلس، گفت: درباره آخرین وضعیت پرونده تحصیلی و دانشگاهی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور گفت: اخیرا کمیته بررسی کننده این پرونده که زیرمجموعه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است مکاتبه‌ای را با سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات انجام داده و منتظر پاسخ آنها به نامه این کمیسیون هستیم تا اقدامات دیگرمان انجام شود.

وی افزود: برخی اسناد جدید از تخلف حسین فریدون به دست ما رسیده که در آینده‌ای نزدیک و پس از دریافت پاسخ سازمان بازرسی و دیوان محاسبات اقدامات جدید را در این باره آغاز خواهیم کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: برای اجرای ماده 234 قانون ایین نامه داخلی مجلس فرمی از سوی بنده و آقای خانلری از اعضای کمسیون آموزش به منظور بررسی مجدد تخلفات حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور امضا کردیم و به آقای زاهدی رئیس کمیسیون دادیم تا وی برای اجرای این ماده از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس نامه‌ای را به هیات رئیسه ارسال کند تا عملا بتوانیم بررسی مجدد این پرونده را در دستور کار کمیسیون قرار دهیم.

نظر شما