شناسهٔ خبر: 157112 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احتمال حضور روحانی در نشست مجلس برای اعتماد به 2 وزیر پیشنهادی

«احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده قم در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تاکنون چیزی در مورد حضور رئیس‌جمهور در نشست رای اعتماد وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی به هیات رئیسه منعکس نشده است اما احتمال اینکه روحانی در نشست پارلمان حضور پیدا کند بسیار زیاد است.

به گزارش «نماینده»، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای  اسلامی، گفت: از روزی که نامه پیشنهادی وزرا از سوی دولت به مجلس اعلام وصول می‌شود این افراد تا 10 روز می‌توانند ضمن حضور در مجلس رایزنی و پیگیری امورات خود و ارائه برنامه‌هایشان به نمایندگان می‌توانند به مجلس شوای اسلامی بیایند.

وی افزود: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس وزرای پیشنهادی از زمان اعلام وصول نامه دولت تا روز رای اعتماد می‌توانند به مجلس رفت و آمد داشته باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس  تصریح کرد: سه‌شنبه هفته آینده هم روز رای گیری و رای اعتماد به وزرای آموزش و پرورش و میراث فرهنگی است.

امیرآبادی گفت: تاکنون چیزی در مورد حضور رئیس‌جمهور در نشست رای اعتماد این 2 وزیر در مجلس به هیات رئیسه منعکس نشده است اما چون موضوع رای اعتماد و بررسی برنامه‌های 2 وزیر دولت مطرح است احتمال اینکه رئیس جمهور در این نشست هفته آینده مجلس حضور پیدا کند بسیار زیاد است.

برچسب‌ها:

نظر شما