شناسهٔ خبر: 157111 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس‌جمهور به جای انتقاد از برخورد با مفسدان با فساد اطرافیانش برخورد کند

سالک عضوفراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه امروز پرونده برادر آقای رئیس‌جمهور و برادر معاون اول مطرح است، گفت: آقای رئیس‌جمهور باید برخورد با فساد را از نزدیکان خود شروع کند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور در انتقاد از برخورد با مفاسد،‌ گفت:‌ اینکه آقای رئیس‌جمهور می‌گوید می‌خواهیم برخورد با فساد را شروع کنیم امر غلطی است بلکه باید از روز اولی که مسئولیت ریاست جمهوری را داشت کار برخورد با فساد را شروع می‌کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر برخورد با فساد نیاز به گفتن ندارد بلکه باید آقای رئیس جمهور به صورت عملیاتی برخورد با فساد را در دستور کار خود قرار دهد و این کار را به ویژه از اطرافیان خود شروع کند.

عضو کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: امروز پرونده برادر آقای رئیس‌جمهور و برادر معاون اول مطرح است و برخورد با فساد باید از روز اولی که آقای رئیس‌جمهور مسئولیت داشت آغاز می‌شد نه اینکه امروز پس از 6 سال بگوید می‌خواهیم با فساد برخورد کنیم.

سالک خاطرنشان کرد:‌ اکنون قوه قضائیه که برخورد با فساد را شروع کرده موجبات جلب اعتماد مردمی را به فراهعم کرده است زیرا برخورد با فساد را از خودش هم شروع کرده است؛ حدود 400 نفر از کسانی که در قوه قضائیه مرتکب فساد شدند به اشکال مختلف با آنها برخورد شده است.

وی افزدود: باید از آقای رئیسی تقدیر کرد نه اینکه از وی انتقاد کرد که برخورد با فساد به فلان قوه مربوط است.هر گونه فسادی که در بیت‌المال صورت گیرد قوه قضائیه مسئولیت دارد به عنوان مدعی‌العموم دخالت و از حقوق مردم دفاع کند.

عضو کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: اینکه آقای رئیس‌جمهور می‌گوید از امروز می خواهیم برخورد با فساد را شروع کنیم درست نیست و باید از همان روز اول برخورد با فساد را به ویژه از اطرافیان خود شروع می‌کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما