شناسهٔ خبر: 157110 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سخن روحانی درباره شیوه مبارزه با مفاسد غلط است/ دولتمردان مبارزه با فساد را از خودشان شروع کنند

قاضی زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: ما از صحبت رئیس‌جمهور که می‌گوید مبارزه با فساد کار دولت است استقبال می‌کنیم و اگر اعضای دولت مبارزه با فساد را از خود و خانواده‌هایشان شروع کنند مشکل فساد در کشور حل می‌شود.

به گزارش «نماینده»، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در جمع کارکنان دولت در رابطه با نحوه مبارزه با فساد گفت: اینکه آقای رئیس‌جمهور می‌گوید کار مبارزه با فساد با بگیر و ببند از بین نمی‌رود، غلط است و اینکه عنوان کرد که کار مبارزه با فساد و پیشگیری از آن کار دولت است حرف صحیحی است و دولت باید کار مبارزه و پیشگیری از فساد را انجام دهد اما قوه قضاییه هم باید پاسداری کند که اگر دولت کارش را درست انجام نداد با مفسدین درست برخورد کند کار دولت مقابله با فساد است و کار قوه قضاییه برخورد با مفسد.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور و سایر اعضای دولت کار مقابله با فساد را از باید از همسر، فرزندان و به طور کل خانواده خود شروع کنند و اگر این کار را کنند مشکل حل می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: دولتمردان خودشان و خانواده‌شان را از فساد پاکسازی کنند بسیاری از مسائل حل می‌شود این کار را اول از خودشان و بعد از همسر و فرزندان و دیگر وابستگانشان شروع کنند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: ما ضمن استقبال از سخنان رئیس‌جمهور برای اینکه به این امر واقف است که وظیفه اصلی مبارزه با فساد برعهده دولت است توصیه می‌کنیم اعضای دولت مبارزه با فساد را از خودشان و خانواده‌هایشان  و دیگر نزدیکانشان شروع کنند کل مشکل فساد در کشور حل می‌شود.

به گزارش فارس، روز گذشته رئیس جمهور در جمع کارکنان دولت با انتقاد از نحوه برخورد قوه قضاییه با فساد این طرز برخورد را درست ندانست و ضمن اینکه انتقادهایی متوجه دستگاه نظارتی کرد عنوان کرد که بخشی از مقابله با فساد وظیفه دولت است.

برچسب‌ها:

نظر شما