شناسهٔ خبر: 157106 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پژمان‌فر: مونسان را گزینه مناسبی برای وزارت گردشگری می‌دانم

پژمانفر/2 عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:‌نظرم در رابطه با وزارت وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری مثبت است اما در خصوص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هنوز به جمع‌بندی نرسیدم.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌علی اصغر مونسان را با توجه به عملکرد وی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گزینه مناسبی برای تصدی وزارت تازه تاسیس میراث فرهنگی و گردشگری می‌دانم.

وی افزود: مونسان در سازمان میراث فرهنگی عملکرد قابل قبولی داشته و نظر من در رابطه با وزارتش بر وزارتخانه میراث فرهنگی مثبت است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: در رابطه با محسن حاجی‌میرزایی وزیر پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش هنوز به جمع‌بندی لازم نرسیده و باید بررسی‌های لازم را در باره وزارت وی داشته باشم.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: پس از انجام بررسی‌ها و ارزیابی عملکرد و برنامه‌های محسن حاجی‌میرزایی نظرم را در رابطه با وزارت وی اعلام خواهم کرد.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به رنیس مجلس محسن حاجی‌میرزایی وعلی‌اصغر مونسان را به عنوان وزرای پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری معرفی کرد.

طبق برنامه بناست تا جلسه رای اعتماد به دو وزیر پیشنهادی دولت در روز سه‌شنبه 12 شهریور ماه برگزار شود.

نظر شما