شناسهٔ خبر: 157089 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

منابع کشور بر اساس میزان برخورداری افراد تقسیم شده‌اند

وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، گفت: دولت مدیریت لازم را در زمینه تقسیم عادلانه منابع و یارانه‌ها از خود نشان نداده و آثار این ناعدالتی و ضعف مدیریت را در تمامی بخش‌ها شاهد هستیم.

  به گزارش «نماینده»  علی وقف‌چی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص توزیع عادلانه یارانه‌ها و درآمدهای کشور، گفت: متاسفانه منابع و درآمدهای کشور به جای اینکه بر اساس میزان سرانه جمعیتی تقسیم شوند براساس میزان برخورداری تقسیم شده‌اند.

یارانه و منابع کشور در اختیار وزارتخانه‌ها است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سبد غذایی، بهداشتی و مسکن افراد جامعه سهم معینی اختصاص پیدا نکرده و یارانه‌ها و درآمدهای کشور در اختیار وزارتخانه‌ها و دولت قرار گرفته است، ادامه داد: دولت مدیریت لازم را در زمینه تقسیم عادلانه منابع و یارانه‌ها از خود نشان نداده و آثار این ناعدالتی و ضعف مدیریت را در تمامی بخش‌ها شاهد هستیم.
مدیریت یارانه‌های پنهان در اختیار مردم قرار بگیرد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تا زمانی که یارانه پنهان دولت به وزارت‌خانه‌ها از طریق مختلف شامل کارت‌های اعتباری به دست مردم نرسد و آنها منابع را مدیریت نکنند شاهد چالش‌های متفاوت هستیم، عنوان کرد: علی رغم فعالیت چشمگیر خیرین در کشور شاهد تداوم مشکلات در بخش‌های مختلف جامعه هستیم که دلیل آن عدم رعایت اصول و پاک کردن صورت مسئله است.

تقسیم عادلانه ثروت بین افراد جامعه پیگیری شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: از دولت مردان و نمایندگان مردم در مجلس درخواست داریم تا تقسیم عادلانه ثروت بین اقشار جامعه را دنبال کنند با تحقق این موضوع بسیاری از چالش‌های کشور و جامعه از بین می‌رود.

نظر شما