شناسهٔ خبر: 157064 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: قدس خبر

برگ زرینی دیگر از پروژه های عمرانی شهرستان قدس ورق خورد

بندپی همزمان با فرارسیدن هفته دولت، ۵ پروژه شاخص عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیار ریال در شهرستان قدس با حضور استاندار تهران افتتاح شد

به گزارش «نماینده» ،  در راستای ارتقا سرانه‌های مختلف و افزایش کیفیت ارائه خدمات شهری، ۵ پروژه شاخص عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت با حضور استاندار تهران، نماینده مردم مجلس شورای اسلامی در شهرستان های قدس، شهریار و ملارد، شهردار، فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان شهرستانی افتتاح شد. اولویت احداث این پروژه ها ظرفیت بالای جوانان و پرورش استعدادها در شهرستان قدس است.

محسنی بندپی، استاندار تهران در ابتدای ورود به شهرستان قدس پس از آیین احترام به مقام شامخ شهدا با خانواده شهید یونسی از شهدای دفاع مقدس دیدار و پروژه‌هایی مانند میدان نماز بهشت فاطمه سلام الله علیه، فرهنگسرای شهید عزیزی و خانه کشی را عصر امروز افتتاح کرد.

پروژه‌های افتتاحی امروز شامل سالن نماز آرامستان بهشت فاطمه(س) شهرقدس به مساحت ۱۲۵۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، خانه کشتی شهرقدس به مساحت ۱۳۴۲ متر مربع با گنجایش ۱۲۰۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال، خانه فرهنگ استقلال با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به مساحت زیربنایی ۹۵۰ متر مربع، خانه فرهنگ شهید عزیزی با اعتبار ۴۵ میلیار ریالی و ساختمان پارلمان شهری با اعتبار ۱۰۰ میلیار ریالی بود.

استاندار تهران در پایان سفر چند ساعته خود به شهرقدس از زیرگذر پل تولید گران بازدید و دستوراتی در جهت تسهیل روند اجرایی این پروژه صادر کرد.

نظر شما