شناسهٔ خبر: 157052 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فرمانداری قدس

واثقی:

درس بزرگ شهیدان رجایی و باهنر، مردمداری بود

واثقی فرماندار قدس سرپرست فرمانداری شهرستان قدس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید والا مقام رجایی و باهنر گفت: درس بزرگی که شهیدان رجایی و باهنر به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و با مردمداری و دستگیری از محرومین جامعه، محبوب دل ها شدند.

به گزارش «نماینده» سرپرست فرمانداری شهرستان قدس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید والا مقام رجایی و باهنر گفت: درس بزرگی که شهیدان رجایی و باهنر به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و با مردمداری و دستگیری از محرومین جامعه، محبوب دل ها شدند.  لیلا واثقی اظهار داشت: هفته دولت که با یاد و نام شهیدان والا مقام"رجایی"و" باهنر" مزین و  نامگذاری شده است، یادآور شیفتگان خدمت و کسانی است که الگوهای ارزشمند خدمتگزاری شناخته شدند.

وی با بیان اینکه نام و خاطره آنان، سرمشق ماندگار درتاریخ انقلاب اسلامی شد؛ تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر با کوشش برای گستراندن  یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق جاویدان شدند وتوانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی دهند.

سرپرست فرمانداری قدس با اشاره به اینکه این دوشهید بزرگوار یک الگوی کامل خدمتگزاری برای ما مسوولان تلقی می شوند؛ افزود: درس بزرگی که شهیدان رجایی و باهنر به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و با مردمداری و دستگیری از محرومین جامعه، محبوب دل ها شدند.

واثقی همچنین با تاکید بر این مهم که وحدت دولت و ملت، پیشرفت و اقتدار ایران  را به دنبال خواهد داشت، گفت: بر ما ما واجب است که پیرو راه این عزیزان باشیم و نیکوست که خدمتگزاران برای ادامه راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر در منطقه و جهان، با یکدیگر هم قسم و هم پیمان شوند.

این مسوولان در پایان با گرامی داشت این ایام، پیشاپیش روز کارمند" را به همه کارمندان دولت تبریک گفت و خواستار الگو قراردادن شهیدان ماندگار رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر باهنر (نخست وزیر)،شد.

نظر شما