شناسهٔ خبر: 157051 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اعتماد به غرب، دلیل سختی معیشت

پژمانفر431 وضعیت سخت معیشتی امروز مردم، نتیجه برجام و اعتماد به غرب است و اکنون نیز دولت در حال از دست دادن فرصت‌های طلایی موجود است و تمام توان خود را روی مذاکره با اروپاییان گذاشته است

«نماینده»/ نصرالله پژمان‌فر*: در سال دوم دولت دوازدهم باید این مورد را از مردم پرسید که آیا عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف ازجمله اقتصادی خوب بوده است یا نه؟ آنچه مسلم است عملکرد دولت، به‌شدت در حوزه اقتصادی بسیار ضعیف بوده است؛ زیرا از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم تمام هم‌وغم این دولت روی مسئله برجام بوده و ازاین‌جهت، زمان‌های زیادی را ازدست‌داده است.

باید به این مهم اشاره کرد که در طول این چهل سال و با وجود تحریم‌های کمرشکن استکبار جهانی، موانع زیادی برای کشور در مسئله اقتصادی ایجاد شده است؛ اما دولت و دولت‌ها نخواستند به مشکلات اقتصادی کشور به‌صورت جدی ورود کنند و یک مسئله بی‌اثر مانند برجام را به وضعیت اقتصادی مردم پیوند می‌زنند و می‌گویند که اگر برجام به ثمر بنشید وضعیت اقتصادی کشور سروسامان پیدا می‌کند.

باید گفت وضعیت سخت معیشتی امروز مردم، نتیجه برجام و اعتماد به غرب است و اکنون نیز دولت در حال از دست دادن فرصت‌های طلایی موجود است و تمام توان خود را روی مذاکره با اروپاییان گذاشته است؛ که این امر نه‌تنها مشکلات موجود را برطرف نمی‌کند، بلکه فشارهای اقتصادی را روزبه‌روز بر مردم بیشتر خواهد کرد.

*نماینده مردم مشهد در مجلس

نظر شما